محصولات کاملاً سازگار با محیط زیست

کودهای کشاورزی وارداتی آویژه سبز بهارانمحصولات کاملاً سازگار با محیط زیست

شرکت آویژه سبز بهاران (با مسئولیت محدود) در آبان ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع ارائه کلیه فعالیت های تجاری و خدمات بازرگانی در زمینه خرید و فروش و خدمات پس از فروش نهاده های کشاورزی تاسیس و در دی ماه همان سال با شماره ثبت ۴۳۲۷۱۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۳۱۲۱۷۲۶ در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. محصولات اولیه شرکت، کودهای برند Merkez،Mayatek ،AS و Mill-Tar بود که عمده آنها از ترکیه و اسپانیا وارد شده و با تلاش کارشناسان فنی و فروش شرکت به کشاورزان و فروشگاه داران سراسر ایران معرفی گردید.

شرح مختصری از رویدادها و دستاوردهای شرکت آویژه سبز بهاران از سال ۱۳۹۱ تاکنون 

• در سال ۱۳۹۱ قراردادی با یکی از کارخانه های تولیدکننده کود در ترکیه به منظور واردات محصولات این کمپانی منعقد گردید.
• در سال ۱۳۹۴ شرکت آویژه سبز بهاران اقدام به ثبت برند اختصاصی (میل_تار) در ایران و خرید نیمی از سهام کارخانه میل_تار در ترکیه نموده و فعالیت های گسترده خود را جهت تولید محصولاتی مناسب با شرایط اقلیمی و خاک های ایران آغاز کرد به طوری که در برخی موارد فرمولاسیون کودها بر اساس نیاز اقلیمی و شرایط زراعی و باغی ایران سفارش داده شده اند تا به صورت اختصاصی برای شرکت آویژه سبز بهاران تولید شوند.
• در سال ۱۳۹۶ همزمان با واردات محصولات برند Mill-Tar برند اختصاصی شرکت آویژه سبز بهاران و بنا به درخواست مصرف کنندگان، شرکت قراردادی با کارخانه اگرونیترو ترکیه جهت واردات محصولات این شرکت منعقد کرده و همزمان با شرکت در نمایشگاه نهاده های کشاورزی شیراز اقدام به معرفی محصولات برند Agro Nitro ترکیه به مشتری ها نمود.
• در سال ۱۳۹۸ همزمان با واردات دو برند Mill-Tar و Agro Nitro از ترکیه و به منظور ایجاد سبد کالایی متنوع تر و دادن حق انتخاب به مصرف کنندگان محترم و ایجاد فضای رقابتی و به دست آوردن رضایت مشتریان با طیف وسیعی از سلایق، شرکت اقدام به انعقاد قرارداد با کارخانه Asanta Tarim ترکیه و اضافه کردن محصولات این برند به سبد کالایی خود نمود.
• در ۲۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ شرکت آویژه سبز بهاران تغییراتی در راس مدیریتی خود ایجاد و به منظور گسترده تر کردن فعالیت ها و پوشش دادن بخش بزرگتری از بازار کشاورزی و مواد اولیه صنایع شمیایی نظیر صنعت بتن، نساجی، چرم، رنگ و… کشور عزیزمان ایران از آقای مهندس علی اصغر حمزه به عنوان مدیرعامل جهت تکیه بر دانش و تجربه ی بالای مدیریتی ایشان در این حوزه دعوت به همکاری نمود.
• در همین راستا در آذرماه سال ۱۳۹۹ مدیریت جدید شرکت آویژه سبز بهاران اقدام به اخذ نمایندگی از مشهورترین کمپانی چند ملیتی مواد شیمیایی در دنیا یعنی بورگارد (از کشور آلمان و نروژ) نمود.
• و ما مفتخریم که طی سالیان گذشته با تاکید بر حفظ کیفیت نهاده های کشاورزی و ورود به مقوله واردات مواد اولیه صنایع شیمیایی جهت تامین این مواد با بالاترین کیفیت همواره سعی بر این داشته ایم تا بهترین محصولات را با بالاترین استانداردهای بین المللی به بازار ایران عرضه نماییم زیرا که باور داریم که روزهای سبزی در راه است…

کودهای کشاورزی وارداتی آویژه سبز بهاران

چرا محصولات شرکت آویژه سبز بهاران؟؟؟

زیرا:
۱) این محصولات کاملاً سازگار با محیط زیست، با کیفیت و نوآورانه می باشد.
۲) تمامی کودهایی که در سبد کالای شرکت آویژه سبز وجود دارند پس از بررسی های دقیق اقلیمی به این سبد اضافه شده اند و حتی در برخی موارد فرمولاسیون کودها بر اساس نیاز اقلیمی و شرایط زراعی و باغی ایران سفارش داده شده اند.
۳) این شرکت با تاکید بر افزایش کیفیت نهاده های کشاورزی همواره سعی بر آن دارد تا بهترین محصولات را با بالاترین استانداردهای بین المللی به بازار ایران عرضه نماید.
۴) دارای سبد کالایی بسیار متنوع و کامل می باشد.
۵) گروه علمی و فنی آویژه سبز با تکیه بر دانش و تجربه ی اعضای هیئت علمی دانشگاههای معتبر بنا نهاده شده تا بتواند پاسخگوی نیازهای روز کشاورزی در ایران عزیز باشد.
۶) در تمامی مراحل از زمان فروش محصولات و خدمات دریافتی از شرکت تا رسیدن به دست مصرف کنندگان نهایی در کنار مشتریان بوده و آنها را با خدمات پس از فروش خود تنها نمی گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای وب سایت گروه آویژه محفوظ است.