آمیو اف ای

آمیو اف ای

آمیو اف ای، آهن کلات شده با ساختار EDTA مناسب برای محلول پاشی است که با اسیدآمینه غنی شده است.کمبود آهن یکی از مشکلاتی است که گیاهان آپارتمانی در طول دوران زندگی خود با آن مواجه می شوند. در کمبود آهن زردی برگها به صورتی خواهد بود که رگبرگ های آن سبز مانده و فاصله بین رگبرگ ها زرد می شوند. عموما برگ هایی که جوانتر هستند به این مشکل دچار می شوند.
در برخی موارد شدیدتر، کل گیاه زرد یا سفید خواهد شد و کناره های برگ به خاطر مرگ سلول ها از بین رفته و قهوه ای می شود که این حالت منجر به مرگ گیاه خواهد شد.
استفاده از آن برای تمامی گیاهان آپارتمانی توصیه می شود.

کود کشاورزی-آویژه- میل تار

نحوه اســــتفاده : ۲ تا ۳ گرم از این محصول را در ۱/۵ لیتر آب حل نموده و بصورت محلول پاش روی برگ ها اسپری کنید.(جهت اثربخشی بیشتر هر ۱۵روز تکرار شود)
نکتـــه: به دلیل حساس بودن گیاهان آپارتمانی، از مصرف بیش از دوز توصیه شده خودداری کنید.

این محصول فاقد کلر و سولفور بوده
از این رو کاملا مناسب مصرف
خانگی می باشد.

One thought on “آمیو اف ای

  1. محسن قیصری میگوید:

    سلام.من یه آمینو آف ای از فروشنده ای خریدم انگار داخل کارتن یه تخته سنگ هستش.داخل آب هم ریختم بسختی حل شده هر چند مقداری تهش موند و حل نشد
    این فاسد نشده؟یا مواد داخلش رو عوض نکردن؟

    • admin میگوید:

      با سلام و احترام
      به دلیل ارتقاء فرمولاسیون آمیو اف ای و دارا بودن درصد بالای اسید آمینه، این کود به حالت کیک در آمده و کاملا محلول در آب می باشد. البته به دلیل تقاضای مشتری مبنی بر پودری بودن محصول، میزان اسید آمینه آمیو اف ای در پارت جدید وارد شده کاهش پیدا کرده و مجددا به حالت پودری در آمده است. عدم حلالیت کامل محصول به دلیل رعایت نکردن دوز کود می باشد. دوز مصرف این کود یک کیلوگرم در ۱۰۰۰ لیتر آب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای وب سایت گروه آویژه محفوظ است.