تولید باتری های پایدار با Vanisperse A

تولید باتری های پایدار با Vanisperse A
عملکرد فوق العاده باتری های تولید شده با Vanisperse A در سراسر جهان توسط کارشناسان و با تولید میلیاردها باتری تایید شده است.

Vanisperse A ( ونسپرس ای ) بهترین توسعه دهنده باتری در جهان

Vanisperse A یک محصول اختصاصی برای تولید باتری درجه یک و با دوام است که به عنوان پیشروترین توسعه دهنده باتری سرب آلی پایدار در جهان شناخته شده می باشد. این محصول همان لیگنوسولفونات سدیم اصلاح شده می باشد که از چوب صنوبر بدست آمده است.
به دلیل استحکام Vanisperse A در محافظت از ساختار سرب، باتری های تولید شده قادر به افزایش ظرفیت آمپراژ بالا و عمر طولانی می شوند.

Vanisperse A با چه هدفی تولید شد؟

محصولات آویژه شیمی
. عملکرد فوق العاده باتری های تولید شده با Vanisperse A در سراسر جهان توسط کارشناسان و با تولید میلیاردها باتری تایید شده است.

بیش از نیم قرن است که ازVanisperse A برای بهبود افزایش عملکرد باتری استفاده می شود. عملکرد فوق العاده باتری های تولید شده با Vanisperse A در سراسر جهان توسط کارشناسان و با تولید میلیاردها باتری تایید شده است.
تا جاییکه می تواند به شما این اطمینان را بدهد که باتری‌های سرب را با استفاده از Vanisperse A در فرمولاسیون آن، با اطمینان خاطر و مطابق با استانداردهای بالا تولید کنید و ادعاهای گارانتی و ضمانت را با اطمینان بیشتر از هر افزودنی بسط دهنده دیگری برآورده کنید.

منبسط کننده آلی در صنعت باتری سازی

Vanisperse A یک ترکیب منبسط کننده آلی می باشد که برای بهبود طول عمر باتری و بالا بردن توانایی میل لنگ سرد باتری های سرب اسیدی استفاده می شود و در مقایسه با منبسط کننده های دیگر از جمله اکسی لیگنین بسیار قوی تر عمل می کند.
این محصول در باتری‌های ذخیره‌سازی از نوع سرب-اسید دارای کاربرد ویژه‌ای است و در اکسید یا خمیر مورد استفاده در ساخت صفحات منفی باتری‌های ذخیره‌سازی، گنجانده می شود.
بنابراین،Vanisperse A ماده استاندارد صنعتی برای گسترش دهنده های ارگانیک است.

چرا از Vanisperse A در صنعت باتری سازی استفاده می شود؟

مشخص شده است که با استفاده از ونسپرس ای هم عمر باتری و هم توانایی میل لنگ سرد ، خیلی بیشتر است تا اینکه از لیگنین اکسیلی ‌لینین یا کرافت، به تنهایی استفاده شود.

خلاصه ای از کارایی و تولید باتری در کشور

باتری های سرب اسیدی مدت زمانی طولانی است که نقش مهمی را در صنایع اتومبیل و موتور سیکلت ایفا نموده اند.
همچنین باتری های سرب اسیدی در سیستم های تامین برق اضطراری ،(UPS) تجهیزات پزشکی و خودروهای برقی کاربرد دارند.

باتری ها بزرگترین بازار را در بین تجهیزات ذخیره ساز انرژی الکتریکی دارا می باشند.
بنابراین رقابت در امر تولید باتری های پایدار، با کیفیت و قیمت مناسب از اهداف کارخانه های تولید باتری می باشد. بنابراین برای نیل به این هدف باید از مواد اولیه با کیفیت و کارآمد استفاده کرد.

هم اکنون بیش از ۲۰ کارخانه در کشور، انواع باتری خودرو و باتری های صنعتی تولید می کنند.
استانهای آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوي، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، قزوين، قم، گلستان و استان مرکزي در صنعت باتری سازی فعال هستند. با این وجود تنها بخشی از باتری های مصرفی مورد نیاز کشور، در داخل ایران تولید می شود.

برای افزایش کارایی، سطح کیفی و ارتقا تولید، آویژه سبز بهاران استفاده از ماده اولیه و با کیفیت Vanisperse A برند شناخته شده Borregaard را که به صورت اختصاصی برای تولید باتری می باشد، را پیشنهاد می کند.

برای دیدن سایر محصولات برند بورگارد کلیک کنید.

جهت تهیه بی واسطه محصول Vanisperse A یا هر محصول شیمیایی دیگری از برند بورگارد و یا مشاوره در زمینه انتخاب درست محصول مورد نیازتان، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کلیک کنید تا به صفحه تماس با ما لینک شوید.

منابع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای وب سایت گروه آویژه محفوظ است.