بهترین کود برای گیاهان خانگی

کود درجه یک جهت گیاهان آپارتمانی
اگر قصد ندارید خیلی هزینه کنید یا فرصت استفاده از انواع کودهای گیاهان آپارتمانی را ندارید اما قصد دارید گل و گیاه خود را تقویت کنید و گل های خود را ارتقا دهید، کــود NPK 20 20 20 برند میل تار برای تغذیـه گیاهان آپارتمانی بهترین گزینــه می باشـــد

بهترین کود برای گیاهان خانگی

شاید دغدغه اکثر بانوان و دارندگان گیاهان خانگی تهیه کودی باشد که هم کارآمد بوده و هم قابل استفاده برای همه رقم گل و گیاه باشد و از طرفی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیز باشد.

منظور از کود کارآمد چیست؟

کود برای گیاهان حکم غذا را دارد وقتی از یک کود موثر صحبت میکنیم منظور ما این است که این کود بتواند هم مواد مغذی مورد نیاز گیاه را فراهم کند و هم آنکه سبب تقویت گیاه در برابر آفات و بیماری ها شود. برندها و رقم های مختلفی از کود وجود دارد که هر کدام از آن ها برای دسته ای از گیاهان کاربرد دارند و یا مصرف مشخصی برای عارضه ای مشخص که گیاه به آن دچار شده است دارد اما الان صحبت از یک کود عمومی قابل مصرف برای هر نوع گیاهی است.
اگرچه نمی توان یک نسخه را برای همه گیاهان پیچید اما با این وجود می توان کودی را نام برد که می تواند بصورت نسبی بخش زیادی از نیازهای کلی هر رقمی از گل و گیاه را با آن رفع کرد.

کود NPK 20 20 20

کودNPK 20 20 20 کودی است که تاثیر و بازدهی آن روی همه گیاهان خانگی مورد آزمایش قرار گرفته و ثابت شده است. این کود از آن دسته از کودهای پر کاربردی است که می توان بدون استرس برای همه گل ها و گیاهان اعم از خانگی و غیر خانگی استفاده کرد. البته به شرط استفاده درست با مقادیر توصیه شده توسط کارشناسان فنی شرکت.
اگر قصد ندارید خیلی هزینه کنید یا فرصت استفاده از انواع کودهای گیاهان آپارتمانی را ندارید اما قصد دارید گل و گیاه خود را تقویت کنید و گل های خود را ارتقا دهید، کــود NPK 20 20 20 برای تغذیـه گیاهان آپارتمانی بهترین گزینــه می باشـــد و بیشتر نیازهــای کودی این گیاهــان را تامیـــن می کند. این محصول با تحریک رشد رویشی سبب افزایش میزان شاخ و برگ و سبزینگی در گیاهان می شود
بهتر است که بدانید NPK همان سه عنصر اساسی و اصلی مورد نیاز گیاهان است. نیتروژن (N) (رشد رویشی و تولید پروتئین های گیاهی) فسفر (P) (تسریع روند صحیح فتوسنتز و افزایش ریشه) پتاسیم) (K (افزایش مقاومت گیاه در برابر سرمازدگی و سایر تنش های محیطی، بهبود کیفیت میوه ) می باشد. در کود NPK 20 20 20 عناصر به میزان مساوی باهم ترکیب شده اند.
این کود با داشتن مقادیر مساوی از سه عنصر اساسی یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم برای تمامی گیاهان خانگی قابل مصرف است.

کود کامل NPK 20 20 20 برند میل تار ترکیه 

کود بونسای
کود کامل ۲۰ ۲۰ ۲۰  با تحریک رشد رویشی سبب افزایش میزان شاخ و برگ و سبزینگی در گیاهان می شود.

کود کامل NPK 20 20 20 برند میل تار فاقد کلر و سولفور است بنابراین کاملا مناسب مصرف خانگی بوده و استفاده از آن برای تمامی گیاهان توصیه می شود. این کود سبب جلوگیری از زردی و پژمرده شدن گیاه شده و همچنین سبب رشد اصولی گیاه و درشت شدن برگ های آن می شود.
حتما این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر کودی را باید با حساب کتاب و طبق دستور آن مصرف کنید چرا که بخش مهمی از اثر بخشی کود، استفاده درست، به موقع و به اندازه از آن است.
این کود را می توان به دو صورت کود محلول پاش یا کوددهی بصورت آبیاری انجام داد و بهتر است هر ۱۵روز تکرار شود.
نکته : -اگر کود را بصورت کوددهی با آبیاری انجام می دهید دقت کنید که هر بار آبیاری باید آنقدر باشد که آب مازاد از زهکش گلدان خارج شود. و اما چون آب زیرگلدانی حاوی پسماند نمک‌ها می‌باشد، سریعا آن را دور بریزید و به هیچ عنوان برای گلدان‌های دیگر استفاده نکنید.
– از محلول پاشی روی گیاهانی که در حال گلدهی می باشند پرهیز شود.

کود کامل NPK 20 20 20 برای تمام مراحل رشد گیاه به خصوص در زمان رشد رویشی قابل استفاده است.

از مهمترین تاثیرات کود NPK 20 20 20 میل تار بر گیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- رشد شاخ و برگ گیاه و افزایش سبزینگی
۲- افزایش ریشه زایی و تشکیل میوه
۳- افزایش مقاومت ساقه ها

لطفا دقت کنید!

کودهای زیادی با این اسم در بازار موجود است اما تضمینی بابت استاندارد و کیفیت این کود نیست. کودهایی که ممکن است حاوی عناصر مضر مانند کلر، سدیم و فلزات سنگین (کادمیم و سرب) باشد و استفاده طولانی مدت از آن باعث از بین رفتن گیاه و یا از دست رفتن کیفیت خاک شود.

کودهای خانگی میل تار با بسته بندی ویژه، هدیه ای ارزشمند برای دوست داران گل و گیاه

کود NPK 20 20 20 برند میل تار ترکیه که سال هاست در بازار کود نامی آشنا می باشد، در ابتدا برای مصارف گسترده تر باغات و زراعت وارد ایران شد و از سال ۱۴۰۰ برای مصارف خانگی عرضه و روانه بازار شد.
این کود با بسته بندی منحصر به فرد و زیبایی که دارد می تواند هدیه ای بسیار زیبا و دوست داشتنی جهت آن دسته از افرادی باشد که علاقمند به پرورش گل و گیاه می باشند.
این کود هم اینک در فروشگاه های گل و گیاه معتبر کشور با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است.

تهیه کود NPK 20 20 20 میل تار ترکیه

اما شما مصرف کننده گرامی اگر قصد تهیه کود NPK 20 20 20 میل تار را به صورت مستقیم دارید، ساده ترین روش تهیه این کود ارزشمند و مقرون به صرفه، سفارش مستقیم از سایت و تماس با کارشناسان آویژه سبز بهاران است.
به سایت آویژه سبز بهاران مراجعه کنید و از تنوع و کارایی کودهای خانگی وارداتی با برند میل تار ترکیه آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای وب سایت گروه آویژه محفوظ است.