جایگاه کمپانی بورگارد (Borregaard) در دنیا

امتیاز نمایندگی کمپانی بزرگ بورگارد (Borregaard) در ایران به عهده شرکت آویژه سبز بهاران است

جایگاه کمپانی بورگارد (Borregaard) در دنیا

در دنیای امروز، رشد جمعیت و تغییرات آب و هوا از یک طرف و از طرفی دیگر استفاده زیاد از مواد خام تجدیدپذیر دنیا را بر آن داشته تا به فکر جایگزین کردن موادی باشند که بتواند جایگزین محصولات مبتنی بر نفت شوند. به همین دلیل کمپانی بزرگ Borregaard با به کارگیری متخصصینی از سراسر دنیا، همچنین تلاش های مداوم و تحقیقات گسترده و با درنظرگرفتن نتایج مختلف برای نوآوری در توسعه تولید مواد با کیفیت، این مساله را تا حد زیادی هموار کرده و منجر به دستیابی به راه حل هایی شده که به چالش های مهم جهانی درازمدت، پاسخ می دهد.

در نتیجه تمام تلاش ها، کمپانی بورگارد (Borregaard) به یک شرکت پایدار، نوآور و بی رقیب با راه حلهای مورد نیاز جهانی تبدیل شده است. کمپانی بورگارد شناخته شده و دارای موقعیت های قوی و متکی در تولید مواد تشکیل دهنده و مواد شیمیایی خوب در سراسر دنیا می باشد.
بورگارد (Borregaard) یکی از پیشرفته ترین و پایدارترین پالایشگاه های زیستی جهان را دارد که با استفاده از مواد خام طبیعی و پایدار، مواد بیوشیمیایی پیشرفته و سازگار با محیط زیست تولید می کند که می تواند جایگزین محصولات وابسته به مشتقات نفتی شود.

اهداف بورگارد (Borregaard)

یکی ازاولویت های استراتژیک بورگارد حفظ موقعیت خود به عنوان پیشرفته ترین پالایشگاه زیستی جهان می باشد که برای این منظور به توسعه مفهوم پالایش زیستی از طریق یافتن مواد خام جدید مبتنی بر زیستی پرداخته که این روش منجر به تولید محصولات نوین باارزش و دارای مشخصات زیست محیطی خوب شده است که برای نیل به این هدف به استفاده از جدیدترین فناوری و همچنین دیجیتالی سازی، به توسعه شایستگی و سازمانی تر شدن خود می پردازد. البته نمیتوان نقش همکاری نزدیک بین فروش، تولید، مشتریان و موسسات و دانشگاه های خارجی در چندین کشور دنیا را نادیده گرفت.

مشاهده محصولات

شرکت آویژه گروپ نمایندگی انحصاری محصولات بورگارد
کمپانی بورگارد شناخته شده و دارای موقعیت های قوی و متکی در تولید مواد تشکیل دهنده و مواد شیمیایی خوب در سراسر دنیا می باشد.

مرکز اصلی  بورگارد (Borregaard)

کمپانی بورگارد علاوه بر پالایشگاه زیستی خود در سارپسبورگ نروژ، پنج جایگاه تولیدی دیگر در خارج از نروژ دارد که به تولید محصولات بر پایه لیگنین می پردازد و ۱۳ دفتر فروش اصلی نیز در اروپا، آمریکا و آسیا دارد.
امتیاز نمایندگی کمپانی بزرگ بورگارد (Borregaard) در ایران به عهده شرکت آویژه سبز بهاران است.

خلاصه توصیف بورگارد (Borregaard):

– دارای پالایشگاه زیستی با ارزش افزوده بالا
– دارای تخصص بی نظیر درجایگاه جهانی
– توانایی نوآوری های قوی و جدید در تولید و بهبود مواد اولیه
– شایستگی همه جانبه در تولید مواد شیمیایی و بدون رقیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای وب سایت گروه آویژه محفوظ است.