نقش محصولات بورگارد در صنعت جهانی

محصولات بورگارد
صنعتی نیست که بی نیاز از محصولات شیمیایی باشد. و ما به شما توصیه میکنیم جهت بازدهی بیشتر از مواد شیمیایی درجه یک استفاده کنید.

نقش محصولات بورگارد در صنعت جهانی

بورگارد دردنیا دارای صنعت با کارایی بالایی و در عین حال دوست دار محیط زیست است.کمپانی بورگارد با به کار گیری نیروهای متخصص و استفاده از مواد با کیفیت به تولید مواد اولیه برای بسیاری از صنوف و کارخانجات میپردازد که شامل موارد زیر می باشد:

۱- تولید کود کشاورزی ۲- خوراک حیوانات ۳- باطری سازی ۴- سوخت های زیستی ۵- پلت کردن بیوماس ۶- افزودنی های کربن سیاه ۷ -مشتقات سلولز ۸ – سرامیک ۹ – پاک کننده ها و شوینده ها ۱۰ – گازی سازی ذغال سنگ ۱۱- مصالح ساختمانی ۱۲ – کنترل گرد و غبار و تثبیت جاده ها ۱۳ – رنگسازی ۱۴ – امولسیونها ۱۵- صنعت غذا ۱۶- میکروگرانولها و بریکتها ۱۷ – دباغی چرم ۱۸ – فرآوری مواد معدنی ۱۹ – نفت و گاز ۲۰ – کاغذ و بسته بندی ۲۱ – لوازم آرایشی و بهداشتی ۲۲ – واسطه های دارویی ۲۳ – پخش کننده های رنگدانه ۲۴ – رزین ها و فرمول های چسب که در این مقاله به شرح مختصر ده مورد از آن می پردازیم:

برای دیدن مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید: مقالات بیشتر

۱ – کود کشاورزی بورگارد:

بورگارد به عنوان یک تامین کننده پیشرو در جهان به تولید کود کشاورزی با کارایی بالا و ترکیبات کمکی در جهت حفاظت از محصول، تغذیه گیاه، کنترل زیستی و … پرداخته است.

۲ – محصولات بورگارد برای خوراک حیوانات :

شایستگی متخصصان بورگارد در تولید محصولات خوراک دام کمک می کند تا ضمن گسترش صنعت خوراک دام و تولید اقتصادی آن و حفظ کارایی و کیفیت، اقدامات ارزنده ای بعمل آورد.

۳ – بورگارد در صنعت باتری سازی:

بورگارد با ایجاد بالاترین کیفیت جهت تولید باتری‌های یون سرب و لیتیوم که از صنوبر مشتق شده‌اند، عملکرد باتری را بهبود بخشیده و باعث افزایش عمر و پایداری باتری می شود.

۴ – بورگارد در تولید سوخت های زیستی :

Borregaard تامین کننده پیشرفته اتانول زیستی برای تهیه سوخت زیستی است.
درحالی که اتانول نسل اول اغلب بر پایه مواد اولیه مانند ذرت، نیشکر، غلات و چغندرقند است و نسل دوم اتانول زیستی (پیشرفته) از باقیمانده‌ها یا ضایعات محصولات غیر خوراکی به دست می‌آید، بیواتانول پیشرفته بورگارد از صنوبر مشتق شده و همین امر باعث شده بیواتانول لیگنوسلولزی به جایگزینی پایدار برای اتانول تبدیل شود.

مزایای سوخت های زیستی Borregaard :

– ۹۲% کاهش آلودگی هوا در مقایسه با اتانول مصنوعی
– تا ۷ برابر مصرف سوخت کمتراز نفت و مشتقات آن

۵ – بورگارد و زیست‌توده ( پلیت کردن بیوماس):

در اینجا نقش Borregaard به عنوان افزودنی های پایدار و با کارایی بالا برای پلیت کردن بیوماس نمایان می شود. زیست‌توده ها بقایای مشتق شده گیاهان، درختان و حیوانات هستند که در زمین های غیرقابل کشت تولید شده و برای تولید سوخت زیستی کاربرد دارند. بورگارد تامین کننده پیشرو در جهان برای بهبود تولید این نوع سوخت (اصطلاحا گلوله های چوبی) است که علاوه بر ایمن بودن و سازگاری با محیط زیست، طبیعی، تجدیدپذیر و پایدار هستند. زیست توده ها در سراسر جهان به عنوان جایگزینی برای منابع سوخت فسیلی غیرپایدارنظیر زغال سنگ، نفت و گاز استفاده می شوند.
مزایای پلیت کردن زیست توده ها به کمک بورگارد:
– بهبود کیفیت گلوله های فیزیکی
– کاهش ایجاد گرد و غبار و ریزگردها
– بهبود راندمان گلوله
– بهبود ترکیب مواد خام مصرفی
– افزایش تأثیر مثبت بر تمایلات خود گرمایشی گلوله های زیست توده

۶ – افزودنی های کربن سیاه بورگارد :

کاربرد اصلی کربن بلک در پلاستیک، رنگ، جوهر، تونر چاپگر لیزری، رنگ ‌آمیزی رزین‌ ها و فیلم‌ ها می باشد.
Borregaardدر صنعت رنگسازی، قدرت رنگ‌ دهی و پایداری آن را بالا برده و باعث افزایش کیفیت و یکدستی و بهبود چسبندگی رنگدانه ها می شود. همچنین کربن سیاه بورگارد به حفظ و پایداری مواد در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک می کند.

۷ – نقش محصولات بورگارد در تولید مشتقات سلولز:

سرمایه‌گذاری‌های مستمر در فناوری، بورگارد را قادر می‌سازد تا طیف گسترده‌ای از گریدهای سلولز تخصصی با کیفیت بالا و سفارشی را با تمرکز ویژه بر خلوص، ویسکوزیته و واکنش‌پذیری عرضه کند.
Borregaard یک تامین کننده معتبر برای تولید کنندگان مشتقات سلولز (اترهای سلولز، استات سلولز و نیتروسلولز) است.
سلولز به طور عمده در تولید کاغذ و مقوا کاربرد دارد و کاربردهای دیگر آن کمک به تولید سلفون، ریون، صنعت الیاف و پارچه، فیلم های پلاستیکی مانند فیلم های نوری برای فناوری ال سی دی، فیلتر های سلولزی و مواردی از این قبیل می باشد.

۸ – نقش محصولات بورگارد جهت ساخت افزودنی های سرامیک:

Borregaard دارای طیف منحصر به فردی از بیوپلیمرها و مواد افزودنی مقرون به صرفه برای پردازش خاک رس و مواد مرتبط، با بیش از ۵۰ سال تجربه در بازار سرامیک است.
بورگارد با تولید مواد اولیه با کیفیت و نوآورانه، کیفیت خاک رس و استحکام مکانیکی را بهبود می بخشد و در عین حال به کاهش مصرف انرژی و همچنین بهینه سازی راندمان تولید، کمک می کند.

۹ -نقش بورگارد در حل چالش فرموله کردن پاک کننده ها:

Borregaard تا به امروزجهت حل چالش های فرمولاسیون پاک کننده ها و شوینده ها کمک شایانی کرده است. بورگارد در توسعه مداوم محصولات جدید و همچنین در جایگزینی فرآورده های آلی با افزودنی های مصنوعی، بدون به خطر انداختن محیط زیست تا این پایه بسیار موفق عمل کرده است.

۱۰ – افزودنی های گازی سازی زغال سنگ بورگارد:

گاز زغال سنگ، همان گاز شهری یا سنتز‌گونه قابل اشتعال است، که از طریق خط لوله از یک مجتمع تولید گاز به مصرف کنندگان تحویل می‌شود.
Borregaard با نوآوری های خود فرآیند جدیدی را برای افزودنی هایی با کارایی بالا در گازیسازی زغال سنگ برای چندین دهه ابداع کرده است. بورگارد تولیدکننده را قادر می‌سازد تا با حداکثر محتوای جامد به یک تغذیه ثابت برای گازیفایر دست یافته و به چنان سطح بالایی از عملکرد دست یابد که دیگر جایگزینی برای آن نباشد.
چند مزیت استفاده از افزودنی های گازی سازی بورگارد:
– استفاده از آب کمتر در خوراک راکتور
– رئولوژی مواد اولیه سازگار
– کاهش رسوب در مخزن دوغاب
– سرریز نشدن در هنگام غربالگری
– محتوای خاکستر و آلاینده کمتر بیوپلیمرهای بسیار پایدار و مقرون به صرفه

تا به اینجا به شرح مختصر از ۱۰ مورد از کارایی های و محصولات بورگارد پرداختیم و سایر موارد در مقاله های بعدی شرح داده می شود.

برای مشاهده سایت کمپانی Borregaard کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای وب سایت گروه آویژه محفوظ است.